"طراحی ساین"

طراحی ساین مهمترین مولفه ی بصری و مرتبط با استاندارهای ساین می باشد چرا که اندازه فونت نوع فونت تعداد کلمات داخل یک تابلو محل قرار گیری متن ، نوع پیکتورگام، رنگ بندی و ... در کنار هم طرح تابلویی را تشکیل می دهد که علاوه بر تمرکز روی استاندارها امکان بهبود دیزاین محیط کارفرما را نیز میسر می نماید . 
طراحی ساین طبق خواسته ی مشتری از بین بانک طرح های تابلو و با فونت و پیکتوگرام و طرح مناسب محل انجام می شود . این طرح ها ابتدا به تایید مشتری رسیده و سپس چاپ و نصب می شود . 
همچنین مشتری می تواند برای هر قسمت از اداره ، سازمان ، بیمارستان یا مدرسه طرح متفاوت یا یک دست داشته باشد . 

چند نمونه از طرح های تابلو در زیر مشاهده می کنید (تعداد طرح های موجود بسیار بیشتر از این می باشد)

 


ادامه مطلب...

تیم تحقیقاتی و مهندسی نگاران ، در بخش مقالات سایت ، مقالات مربوط به طراحی محیطی ، طراحی تابلو ، مسیریابی ، طراحی دکوراسیون ، رنگ ، چاپ و ... را از این پس قرار می دهد . این مقالات عموما تالیفی بر اساس تجربیات مهندسین نگاران و یا ترجمه ی مقالات معتبر خارجی می باشد و توسط تیم تحقیقاتی نگاران تهیه تولید می شود . امید است با این حرکت به افزایش محتوای فارسی تخصصی در زمینه ی طراحی محیطی در وب فارسی کمک کنیم . 

 

ادامه مطلب...

مقدمه:

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، ساین یک وسیله مهم تبلیغات وجود یک شرکت می باشد. با این حال، ساین هایی هستند که تنها برای نمایش عمومی نیستند. ساین ها همچنین نقش کمک به ارباب رجوع در شرکت و کمک به کارمندان شرکت در اخطار دادن برای جاهای خطرناک و مکان های ورود ممنوع را دارا می باشند.

این راهنما برای ارایه حقایقی که شما برای ارزیابی و انتخاب ساین برای تجارت خود نیاز دارید طراحی شده است.

ادامه مطلب...

رنگ ها قسمتی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهند. اما تاثیر آن بسیار بیشتر از اضافه کردن تنوع و تحریک قوه بصری انسان ها می باشد. در واقع رنگ ها می توانند بر حالت ما ؛ خوشحالی ما و نیز سلامت ما تاثیر گذار باشند. می پرسید چگونه؟ 4 روش شگفت انگیز که رنگ ها بر زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد را در زیر آورده ایم.

ادامه مطلب...

برای اینکه بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد, ساین باید با شرایط محیط تطابق پیدا کند. ابعاد حروف بایستی با میزان فاصله بیننده با ساین مطابق باشد. هم چنین با در نظر گرفتن بیننده آن تفاوت می کند بطور مثال یک عابر پیاده باشد یا یک راننده.

ادامه مطلب...

 

ساین های فرودگاهی و سیستم های مسیر یابی راهنماهایی برای نشان دادن راه به مراجعه کنندگان هستند. از پیدا کردن گیت ها گرفته تا سرویس های بهداشتی, ترانسفر ها و حتی مغازه های فرودگاه.

ادامه مطلب...

قدرت تصاویر:

 یک عکس به تنهایی اطلاعات بسیار زیادی را در مدت زمان کوتاهی به مخاطب می رساند به این علت که ما یک عکس را بطور کامل در مدت زمان بسیار کوتاهی می بینیم و پیغام آن را مشاهده می کنیم در حالیکه شنیدن و خواندن یک مطلب که برای رساندن همان منظور درست شده است زمان بیشتری را برای انتقال همان پیام به مخاطب نیاز دارد.

مطالعات اخیر نشان داد که تصاویر از مارک ها موجب واکنش های عقیدتی هم می شود. دکتر کالورت کشف کردند که زمانی که مردم تصاویر مرتبط با مارک های قوی آی پاد، هارلی دیویدسون، فراری ، و... را می دیدند،  درمغز خود همان الگوهای دقیق مانند زمانی که آنها تصاویر مذهبی مشاهده شده می کنند ثبت می کنند.  

ادامه مطلب...

کاری کنید که علامت تجاری شما با این راهنمایی های اثبات شده بدرخشد.

 

هدف از تبلیغات افزایش آگاهی عمومی از شما می باشد. چه راهی بهتر از طراحی علامت های خوب به نظر شما می رسد؟

بسیاری از علائم تجاری متناسب و با طراحی خوب می باشند. در بیان دیگر کاملا قابل پیش بینی شدن و حتی به صورت موثر و مثبت نامرئی هستند!

ادامه مطلب...