این پالت رنگی متکی بر یک رنگ سبز سنتی است که معمولا در موسسات مالی از آن استفاده شده است. یک تکه رنگ سیاه مخلوط با آن باعث ساخت پایه ای از قدرت برای شرکت می شود.

 
این یک پالت رنگی مناسب برای برندهای تجاری مالی می باشد زیرا که آن را بسیار فراتر از ارتباط با پول می برد (رنگ سبز). با اضافه کردن مقداری طلایی مفهوم ثروت را به خود میگیرد و مقداری رنگ سیاه باعث وجودیت پایدار و قوی می شود.

 

 

این پالت رنگ ساده شامل 2 رنگ مشکی و رنگ زنگار می باشد. که رنگ مشکی مربوط به استحکام و قدرت و یک رنگ زنگار گرم نشان دهنده ارزش های واقعی می باشد.

این یک پالت رنگی خنک می باشد که حتی در اولین نگاه "مالی" به نظر می رسد. که سبز عموما مرتبط با پول و اسکناس و آبی به رنگ اعتماد است. با استفاده از این ترکیب رنگها شرکت نه تنها وجود خود را به مسایل مالی مرتبط می سازد بلکه خود را به محیط جوان و مدرن مرتبط می سازد و خود را از محیط سنگین و غیر جذاب دور می سازد.

 

این طراحی مینیمال در خانواده رنگی سبز بر پایه یک سبز مایل به آبی تا یک سبز مایل به زرد تنوع دارد. اضافه کردن رنگ مشکی پایداری و قدرت را به این گروه اضافه می کند. که معمولا در یک بنر یا ساین رنگ سیاه پایه ساز برای رنگ سبز در کنار خود می باشد.

 

این پالت رنگی برای نشان دادن توقعات سنتی یک شرکت مالی می باشد. رنگ های آن شامل آبی و سبز و با تاکید بر قرمز می باشد.

ما این رنگ را برای یک شرکت مالی پیشنهاد نمی کنیم زیرا که ترکیب رنگی صورتی و قهوه ای انسان را یا کاپ کیک می اندازد!! اما موثر است.

بصورت سنتی در تفکراغلب مردم شرکت های مالی اختصاص به مردان داشته است. اما استفاده رنگ صورتی بیشتر محیط را به سمت جنس زن سوق می دهد.

اگر در یک ساین از این رنگها استفاده شود و نوشته به رنگ سبز کمرنگ باشد محیط کاری ساده, زیبا و برازنده را نشان می دهد.

 

 

این پالت رنگی متشکل از آبی و طوسی و یک رنگ قرمز عمیق فضایی از اعتماد و قدرت را به نمایش می گذارد. این یک ترکیب رنگی بسیار شیک محسوب می شود.

جمع بندی کلی از این مقاله:

رنگ هایی برای ساخت اعتماد: آبی و سبز

رنگ های پر انرژی که قدرت و اختیار را نشان می دهند: مشکی و قرمز

رنگ هایی که مرتبط با پول و ثروت هستند: سبز و طلایی

 

واحد تحقیقات نگاران ساین

کلمات کلیدی :

0