"0"

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد تابلوها با شماره ی شرکت (02144788304 ) تماس گرفته ، کارشناسان جنس و نوع تابلویی که برای ساختمان شما مناسب تر است را پیشنهاد می دهند . 

در صورت نیاز به بازدید از محل ، مهندسی محیطی نیز انجام خواهد شد . 

اگر موفق به تماس با شرکت نشدید ، لطفا مشخصات خود را به آدرس ایمیل : info@negaaran.ir ارسال نمایید ، با شما تماس گرفته خواهد شد . 

 

ادامه مطلب...

شرکت تولیدی نگاران ساین فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود ، این شرکت مفتخر است تولیدات متنوع خود را در زمینه راهنمای مسیر ، راهنمای طبقات ، تابلوهای فضای باز ، انواع تابلوهای ایمنی ، هشدار دهنده و راهنمای اصلی با ماندگاری بالا و تنوع در طرح و رنگ و ابعاد همراه با زیباترین زه های آلمینیومی مطابق با استاندارهای روز اروپا با قابلیت جابجایی بصورت کشویی ، جهت ساختمان های اداری ، مسکونی پزشکان  و فضاهای تفریحی و مراکز آموزشی ، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ساین و نیروی انسانی متخصص عرضه نماید
 
 
 
 
 

ادامه مطلب...

اینفوپلاساینفوپلاس محصول شرکت تجارت پایدار در سال 91 توسط جمعی از نخبگان و مهندسان در راستای فعالیت های درخشان سابق خود تولید شد .شرکت تجارت پایدار این محصول را با هدف ارتقای سطح راهنمایی مسیر و ارائه اطلاعات به مراجعین برای اولین بار در ایران تولید کرد .
سیستم راهنمای مسیر دیجیتال یک پنل لـمسی با مدرنتـرین تکنـولوژی روز دنیـا، ابزاری مفید برای کمک به مراجعین بیمارستانها، سازمانها ، ادارات و ارائه اطلاعات مورد نیاز آنها به بهترین نحو و سریعترین شکل ممکن است.



اسمارت ساین : این محصول نوعی تابلوی آماده می باشد که کافیست متن و طرح مورد نظر خود را در هر زمان پرینت کرده و درون قاب شیشه ای آن قرار دهید . طرز استفاده و تغییر آن بسیار ساده بوده و هر فرد غیر ماهری می تواند آن را نصب و تعویض عنوان کند . 

ادامه مطلب...

آدرس دفتر مرکزی: میرداماد، خ شمس تبریزی (شمالی)، پلاک 14 واحد 6

تلفن : 22939257-021

تلگرام شرکت : 09020015002

لطفا درخواست خود را از طریق تلگرام به واحد فروش اعلام بفرمایید تا در اولین فرصت اعلام هزینه و زمان گردد.

 

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

آدرس نگاران ساین

بیمارستان امام خمینی در تابستان 93 برای بهبود مسیریابی درون محوطه بیمارستان اقدام به سفارش تعداد زیادی تابلوهای محیطی فضای باز نمود ، این تابلوها شامل تابلوهای کامپوزیتی توتم تخت یک رو و دورو به تعداد 21 عدد و تعداد زیادی تابلوهای تک پایه تک فلشی و چند فلشی بود ، در زیر عکس های مربوط به این پروژه را مشاهده می کنید .

ادامه مطلب...

تعریف ساین:
ساین ارائه دهنده ایده ،تجربه،احساس ویا یک شکل میباشد.
ساین هرچیزی که می تواند جایگزین چیز دیگر شود.
ساین معنا و مفهوم خود را از محیطی که در آن قرار گرفته است اقتباس می کند
ساین دارای مفهومی تحت اللفظی می باشد.
بنابراین تعریف کلی برای ساین را میتوان این گونه بیان کرد،ساین دارای یک مفهوم تحت اللفظی ساده وسرراست که همان الگوهای برگرفته شده از صحبت های عامیانه میان مردم است.

اصطلاح ساین در تابلوهای راهنما :
اصطلاح ساین به تابلوهای راهنمای چاپ شده روی آلومینیوم،کامپوزیت و ... گفته می شود که برای ارائه ی اطلاعات مسیریابی به مراجعین بصورت نوشته و آیکون مورد استفاده قرار میگیرد .
آیکون یا پیکتوگرام استفاده شده در تابلو باعث افزایش سرعت یادگیری لحظه ای مغز، بدون خواندن کامل نوشته ی تابلو می شود.

تعریف سمبل:
یک سمبل معنی پیچیده دارد و معمولا معنایی فراتر از معنای تحت اللفظی را در برمیگیرد ، هر سمبل ممکن است از چندین بار معنایی برخوردار باشد به بیان دیگر هر سمبل می تواند دامنه نامحدودی از معانی را در خود جا دهد .
از سمبل بیشتر برای رمز گذاری استفاده میکنند در نتیجه سمبل شبیه به استعاره میباشد ولی با آن متفاوت است در واقع سمبل کاربرد وسیع تر از استعاره را دارا میباشد
به طور کلی انسان ها یک راز درونی برای فهم ویادگیری سمبل و ساین(نشانه ها) در خود دارند.

مزایای بهره گیری ار ساین (sign):
1. کیفیت بالا
2. راه حل ساده برای بیان مفاهیم
3. انعطاف پذیری 
4. سازگاری با تمام شرایط محیطی
5. تطبیق آسان با محیط
6. قیمت های رقابتی
7. اقتصادی
8. نوعی مشتری مداری (در مراکز خدماتی و فروشگاهی)
9. درک سریع توسط کاربر

ادامه مطلب...

 
تعریف پیکتوگرام:
خیلی زود تر از نوشته شدن سمبل،پیکتو گرام پایه گذاری شد.اغلب به صورت ساده،تصویری،ونمادهای بازنمودی توسط بسیاری ار فرهنگ ها ی معاصر استفاده می شده است.
پیکتوگرام ایجاد کننده راههای ارتباطی میان ملیت های مختلف با فرهنگ های مختلف است وباعث شناخت آنها از یکدیگر میشود.
پیکتوگرام در جوامع مدرن برای بیان اهداف تجاری و خدماتی استفاده میشود و به گونه ای به عنوان یک زبان رسمی شناخته شده است.
به دلیل برداشت های  فرهنگی متفاوت جوامع، بسیاری از پیکتوگرام ها به صورت بین المللی و یکپارچه درآمده اند(مانند علائم راهنمایی و رانندگی) وبرای آنها استانداردهای بین المللی تعریف شده است تا درک آنها در تمام دنیا یک مفهوم و به یک اندازه باشد(به نام استاندارد ایزو 7001)
بعضی از پیکتوگرام ها در اینترنت مردمی شده اند که شما آن را به عنوان باتم (buttom) یا دکمه میشناسید که در واقع همان آیکونها در صفحه نمایش شما هستند و به شما کمک می کنند که به آسانی از آنها بهره ببرید.
در نتیجه تعریف کلی پیکتوگرام را میتوان اینگونه بیان کرد:
پیکتوگرام یا پیکتوگراف یک نماد برای بیان یک ایده ،یک شی،یک فعالیت،یک مکان ویا یک اتفاق ،توسط یک تصویر است،در واقع فرمی از نوشتن است که در هرکجا آن را توسط نقاشی انتقال میدهند.
 

ادامه مطلب...

برای مسیریابی حتما نباید از تابلوهای کلاسیک استفاده نمود ، می توان با نقش و نگار خلاقانه روی دیوار و زمین فضایی که تابلوها اشغال میکنند را بازیابی کرد و همچنین کار مسیریابی را انجام داد .

در ادامه چند نمونه مسیریابی خلاقانه بدون استفاده از تابلو را مشاهده میکنید . 

ادامه مطلب...

مسیریاب می تواند به عنوان یک حل کننده مشکلات فضایی (محیطی) تعریف شود.
به شما یاد می دهد که شما در کجای محیط یا ساختمان قرار دارید متوجه خواهید شد که محل مورد نظر شما دقیقا کجا قرار گرفته است و هم چنین کمک می کند که به راحتی مسیر دست یابی به محل مورد نظرتان را شناسایی کنید.
یک مسیر یاب دقیق (عالی) به شما شاخص های کاربردی زیادی را ارائه میدهد مثلا شما کجا قرار گرفته اید ویا چگونگی رسیدن به مقصد را برای شما بیان میکند. 

ادامه مطلب...

در اینجا ابتدا به صورت عنوان تمامی اصول معرفی شده و سپس هر اصل به صورت مفصل توضیح داده خواهد شد.
1. ایجاد یک نقشه منحصر به فرد برای هر محل که با دیگر محل ها متمایز باشد
2. استفاده از علائم که گرایش به صف و مکان های به یاد ماندنی دارند
3. ایجاد بهترین الگوهای ساختاری
4. ایجاد مناطق با طراحی کاراکترهای بصری متفاوت
5. به کاربر اجازه ندهیم که چندین انتخاب برای یک مسیر را داشته باشد
6. استفاده از نقشه کلی برای پیدا کردن دید کلی کاربر از مسیر
7. تولید علائم ونشانه های بصری کاربردی برای هدایت سریع کاربر برای یافتن مسیر مورد نظر
8. استفاده از خطوط برای نمایش مسیر پیش رو

1- ایجاد یک نقشه منحصر به فرد برای هر محل که با دیگر محل ها متمایز باشد:
توضیح معیار:
به هر یک از محل ها در فضای مسیر یاب یک هویت ادراکی منحصر به فرد اختصاص دهید.بنابراین کاربر درک درستی از فضایی که در آن قرار گرفته خواهد داشت و در واقع این اولین معیاری است که کاربر خود را فضا کشف می کند و مقیاس محل مورد نظر در ذهن او شکل می گیرد.این اصل باید در تمامی دستورالعمل ها اجرا شود،در حد یک نشانه محیطی {ایجاد نقطه مرجع در فضای بزرگ}

منبع معرفی معیار:
ایده هویت دادن به محیط توسط آرتور و پسنی در سال 1992 مورد بحث قرار گرفت.
آنها مفهوم هویت و هم ارزی را برای نامیدن "درک واحد از محیط" را ابداع کردند.
هویت باعث متمایز شدن مکانی از مکان دیگر میشود و هم ارزی اجازه میده تا ویژگی های مشترک در یک گروه معرفی شوند.
آنها این استدلال را داشتند که هویت های داده شده به صورت بلوک های ساختمانی باعث تصمیم گیری درست مجریان و فهم صحیح کاربران از نقشه (مسیریاب) میشود.
نتایج کاربرد در طراحی:
هر فضایی بسته به نیازش از این اصل بهره میبرد،اگر اطلاعات فضا(محیط) در اطراف یک ساختمان به صورت یک نظم ساماندهی شده باشند به خودی خود منعکس کننده اهداف آن ساختمان هستند.

2- استفاده از علائم که گرایش به صف و مکان های به یاد ماندنی دارند:

تعریف معیار:  
نشانه ها (sign) برای 2 هدف اصلی استفاده می شوند
الف- نظم:اگر کاربر در محلی حضور یابد و در آن محل نشان مرتبط به آن محل نصب شده باشد،به آسانی در رابطه با جایی که قرار دارد میتواند صحبت کند  و میتواند درک صحیحی از محلی که در آن حضور دارد را داشته باشد و همچنین درک صحیح از مسیر پیش رو تا مقصد نهایی را دریافت کند و براحتی میتواند محیطی که در آن قرار گرفته را تجسم کند  مانند علائم بین المللی که دارای نظم و ترتیب خاص هستند که کاربر در هر کجای آنها شناسایی و به آنها برای یافت مسیر اعتماد میکند
البته یک سیستم نشانه گذاری محلی (بومی) هم میتواند به صورت کامل فضا را پوشش دهد و آن را به عنوان یک واحد مشخص کند.
ب -   یاد پذیر بودن علائم (sign):دومین کاربرد اصلی نشانه های محیطی این است که محیط را در ذهن حفظ کنند(کاربر بتواند محیط را در حافظه خود بسپارد)،این به یاد سپاری مکان است که میتوانید محلی را فوری به یاد بیاورید و واژگان مشترک از نشانه (sign) فراهم کننده پایه و اساس توصیف های شفاهی یا کتبی از یک مکان یا محیط هستند.
نشانه های مرتبط با محل را انتخاب کنید (علامت ها و نشانه های محیط ارتباط بصری با فضا داشته باشند) زیرا کمک شایانی به حفظ و ذهن سپاری کاربر از آن محیط را در برمی گیرد.
نتایج کاربردی:
یک سیستم نشانه گذاری کمک به ساماندهی و تعریف اطلاعات در یک محل را بر عهده دارد ،اگرچه آن ها به صورت صرفجویانه ای باید استفاده شوند زیرا فضایی با تعداد بسیار زیاد از علائم و نشانه خط بطلانی به تمامی اهداف (ائم از منحصر به فرد بودن،به یاد ماندنی بودن)هستند،
وقتی که یک نشانه ی محیطی تعریف می کنید یک محدوده از منطقه را که مجاور آن است می تواند نمونه یا نماینده برای محتویات کل آن ناحیه باشد،نشانه های  محیطی هم چنین می توانند الگوی ناشی از یک ارتباط را بنشانند.
نشانه های محیطی لنگر بالاترین اصول سازمانی در یک فضا هستند.

3- ایجاد بهترین الگوهای ساختاری:
 تعریف معیار:
الگوها باید ست کاملی از کاراکترها را با بهترین ساختار برخوردار باشند.ساختار خوب الگوها به معنی ادامه دار بودن آنها و داشتن آغازی واضح،میانه ای مشخص و پایانی روشن در هر مسیر است.آن ها باید پیشرفت را تایید و طول فاصله آن ها تا مقصد را بیان کنند و کاربر به آسانی حدس بزند که مسیری که او در حال حرکت است دارای الگوی راهنمایی درست یا غلط است.
نتایج کاربردی:
این معیار، اطلاعات پیمایش یک مسیر پیش از تعریف شدن به هدایتگر ظاهر خواهد شد.ویژگی الگوی ساختاری خوب باید یک ایده مرتبط با محتوا از فضا ،از شروع وپایان الگو از یک معرفی تا نتیجه و پیشرفت باید علامت گذاری شود با حرکت از یک ایده یا متن به ایده و متن بعدی.
یک الگوی مستمر باید ویژگی هایی که به عنوان مجزا از محیطی که قرار دارد و در حال تکامل یا تغییر ویژگی ها که علامت ها طولشان و ارتباط یک بخش با بخش بعدی تعریف میشوند به اشتراک بگذارند.

4- ایجاد مناطق با طراحی کاراکترهای بصری متفاوت

تعریف معیار:
با کمک مسیریاب یا ساین می توان فضارا به مناطق با یک ترکیب بصری خاص،مجزا کرد.ویژگیهای ترکیب یک بخش از منطقه باعث آشکار شدن جنبه های بصری میشود.تفاوت در عملکرد یا کارکرد یا بعضی از ویژگی های محتوایی است که به طور مداوم توسط محیط (نه بدون آن) ذکر میشوند.
شاید مناطق مرزبندی کامل و مشخصی نداشته باشند یا حدود آنها ممکن بخشی از موضوع باشد اما حداقل نیاز است که فضا موافق و پذیرای علائم باشند و محوطه درونی کاملا معرف خود باشند.

منبع معرفی معیار:
برای نمایش دادن محدوده بندی یا منطقه بندی فضا از 2 روش بهره میبرند:
روش اول: ویژگی دیگری از اصل نگاه زیست محیطی ،از منظر مسیریابی است،عناصر محیطی استوار برای نمایش هویت بصری که کامل محیط را تعریف کنند،ساخته میشوند.
علاوه بر این فرق آشکار هر بخش با بخش دیگر باعث تعریف جدایی محیط با مناطق دیگر و یا مناطق بزرگتر است.
روش دوم:استفاده از محوطه سازی برای خلق و به نمایش گذاشتن مناطق مختلف،مانند اتاق های یک نمایشگاه که حرکت از یک اتاق یا گالری به اتاق یا گالری که حرکت از اتاق به اتاق دیگر نمایشگاه یا گالری محوطه آنرا به صراحت مشخص میکند.
نتایج کاربردی:
منطقه بندی به کاربر کمک میکند به طور مشخص از یک بخش فضا به بخش دیگر حرکت کند و آگاهی کامل از مرزبندی مناطق را به دست آورد.
این مرز بندی ها می تواند به عنوان علامت گذاری ها در امتداد یک ساختار قوی در مناطق مختلف به خدمت گرفته شود.برای ارتباطات یک منطقه میتواند بعضی از صفت های به اشتراک گذاشته توسط محتوا با آن مثل حمایت و پشتیبانی از یک متن با پیام های یکسان،آموزش ایده های برابر یا ربط دادن اتفاق های مشابه،داشته باشد.

5. به کاربر اجازه ندهیم که چندین انتخاب برای یک مسیر را داشته باشد:

تعریف معیار:
طراحی فضا باید به گونه باشد که برای هر مسیر فقط یک هدایتگر منسجم وجود داشته باشد.
منبع معرفی معیار:
با یک مثال مفهوم را توضیح خواهیم داد:
بیایید باهم نگاهی بیندازیم به محیطی که این معیار در آن به اجرا در نیامده است.
در ساختمان اصلی موزه Kennedy   یک نقشه است که کاربران با دیدن آن وارد منطقه اصلی (محوطه اصلی موزه) میشوند،در اینجا چندین راه برای رسیدن به مناطق مختلف وجود دارد حالا کاربر باید تصمیم بگیرد و از روی ناچاری یک مسیر را در گیجی کامل انتخاب کند،حال تصورکنید آن مسیر انتخاب دورترین مسیر باشد،چه حسی به کاربر دست خواهد داد؟!
 
6. استفاده از نقشه کلی برای پیدا کردن دید کلی کاربر از مسیر:

تعریف معیار:
برای مرور فضا یک نقشه بسیار با ارزشمند است،که در آن فضا معرفی می شود.
داشتن نقشه کلی از 3جهت حائز اهمیت است:

1)محلی که در حال حاضر کاربر در آن قرارگرفته وآنچه در مجاورت او قرار دارد را به او معرفی میکند.
2)مقصد های در دسترس و مسیرهای منتهی شونده به مقصد را برای کاربر بیان میکند.
3)اندازه فضا و دادن الگویی از طول مسیرو نحوه رسیدن به محل مورد نظر کاربر
علاوه بر این ها،یک نقشه کلی از فضا میتواند مبنایی برای حفظ یک نقشه ذهنی در کاربر را فراهم کند و تحقیقات نشان داده اند کاربران با مقایسه ذهنی خود از مسیر آنرا سریعتر به خاطر سپرده اند و باعث می شود،کاربران سریع و به دور از هرگونه خطا با استفاده از wayfinding به مقصد و محل مورد نظر خود برسند.

7. تولید علائم ونشانه های بصری کاربردی برای هدایت سریع کاربر برای یافتن مسیر مورد نظر:

تعریف معیار:
نصب نشانه ها (sign) در نقاط تصمیم گیری یا محل هلیی که کاربر برای ادامه مسیر نیاز به راهنمایی بیشتر دارد مانند طبقات
،راهروها،نام هر واحد یا هر اتاق و ...
یک sign یا نشانه یا راهنمای مسیر در خود اطلاعات کافی را برای هدایت کاربر جا میدهد تا محل بعدی را با دانش و آگاهی وبدون تردید انتخاب کند.این هدف اصلی ترین و بزرگترین هدف wayfinding ویا sign میباشد.
یک مسیر یاب خوب یا یک ساین عالی به کاربر خود میگوید نگران نباش شما در اینجا قرار گرفته اید ویا مسیر هدف نهایی رابه او بیان میکند.
نتایج کاربردی:
ما برای قرار دادن wayfinding ویا sign باید به 2 سوال اصلی پاسخ دهیم؟
1)آیا محل دقیق ساین به درستی انتخاب شده است؟!
  باید علائم و اطلاعات معتبر و بدون ابهام باشند، هزینه برای یک ساین اشتباه با مفهوم غلط می تواند بسیار گزاف باشد ویا اگر اطلاعات کافی در اختیار کاربر قرار ندهد و کاربر نتواند مسیر درست را انتخاب کند ما برای نصب بجای آن کوتاهی کرده ایم.پس این مهم است که یک ساین درست طراحی و در محل مناسب خود نصب شود.
2)چه مقصدهایی باید بر روی wayfinding   قرار بگیرد؟
ملاحظات وقتی وارد بازی میشوند که فرکانس مقصد برای کاربر به طراح گوش زد شود،{طراح باید درک صحیحی از محیط و نیازهای کاربرد داشته باشد تا با فهم صحیح از آن نیازها بتواند علامت درست  را برای مقصد های مورد نیاز طراحی و درمحل های مناسب نصب کند}.مقصد ها و علامت های آنها باید قابل درک باشند و براحتی در حافظه ی کاربر ثبت شوند.

9. استفاده از خطوط برای نمایش مسیر پیش رو:

تعریف معیار:
به کاربر دید بسیار گسترده ای از یک جهت خاص و هدفش بدهید و او را مستقیم وارد نقشه کنید .
استفاده از خطوط و اجرای نمایش مسیر پیشرو باعث تشویق کاربران می شود و آنهارا به مسیر مورد نظر هدایت می کند.
خطوط کناری یک نمونه کار غیر هم خانواده در فضا (محیط) است.
این راه ساده میتواند به تماشاگر این تصمیم را بدهد که مسیر انتخابی درست یا اشتباه است،سعی کنید این طراحی ها جذاب باشند.
استفاده از تمامی این معیارها پاداشی را در انتها برای طراح که همان رضایتمندی کاربر است را در بردارد.

ادامه مطلب...

نگاران ساین برای ادارات و سازمانها خدمات و محصولاتی از قبیل طراحی و ساخت تابلوهای راهنما، تابلو راهنمای طبقات ، تابلو راهنمای اداری، تابلو اعلانات، تابلو رومیزی در ابعاد مختلف ، طراحی و ساخت انواع تابلو و استند تبلیغاتی ، تابلو راهنمای درب ، ساخت تابلو راهنمای T ، تابلو راهنمای دوطرفه ، تابلو راهنمای آویز ، تابلو راهنمای ایستاده ، تابلو راهنمای رومیزی ، تابلوی شناسایی ، تابلوی راهنمایی ، تابلوی تبلیغاتی ، تابلوی خاص ، تابلوی ویژه ، تابلوی سمت ، طراحی تابلو ، ساخت تابلو ، تابلوسازی ، تولید تابلو ، تابلو فروش ، جدیدترین تابلوهای راهنمای طبقات، تابلو های راهنمای دو طرفه ، تابلوهای مسیر ، انواع تابلو های ایمنی ، هشدار دهنده و راهنمای اصلی ، سیستم ساین جهت ساختمان های اداری ، مسکونی، پزشکان، محیط های صنعتی و فضاهای تفریحی و گردشگری و مراکز آموزشی ، تابلو کارمند اداری ، تابلو راهنما ساین مدارس ، تابلو امور مالی ، تابلو حسابداری ، تابلو مدیریت ، تابلو کارگزینی ، تابلو مدیر مدرسه ، تابلو دفتر مدرسه ، تابلو دفتردار ، تابلو رئیس هیئت مدیره ، تابلو بازرگانی ، تابلو  تحقیق و توسعه ، تابلو کارخانه ، تابلو ساخت وتولید ، تابلوی مدیریت زنجیره‌ای ملزومات ، تابلوی  برنامه‌ریزی ، تابلوی بازرسی کالا ، تابلوی منابع انسانی  ، تابلو انبار ، تابلوی سازمانی را ارائه می دهد

ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :

تابلو راهنمای طبقات

تابلوی راهنمای اداری

تابلوی برجسته

استند

راهنمای درب ساختمان

تابلو اعلانات

تابلو پزشک

نمونه تابلو رومیزی

تابلو های راهنما

هدایت کننده و پلاک در اماکن مسکونی تجاری اداری و عمومی

طراحی و ساخت انواع تابلو و استند تبلیغاتی

تابلو اعلانات و راهنما

تابلو های برجسته با اسپیسر

تابلوهای راهنما و پلاک

طراحی و ساخت تابلوهای راهنما

راهنمای طبقات

راهنمای درب

ساخت تابلو راهنمای T

تابلو راهنمای دوطرفه

تابلو راهنمای آویز

تابلو راهنمای ایستاده

تابلو راهنمای رومیزی

ساخت تابلو راهنما

ساخت تابلو راهنمای آویز

ساخت تابلو راهنمای رومیزی

ساخت تابلو راهنمای دوطرفه،

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی

راهنمای طبقات

پلاک آلومينيوم

تابلوی شناسایی

تابلوی راهنمایی

تابلوی تبلیغاتی

تابلوی خاص

تابلوی ویژه

تابلوی سمت

طراحی تابلو

ساخت تابلو

تابلوسازی

تولید تابلو

نمونه تابلو فروش

تابلو بعد چهارم

سازنده جدیدترین تابلوهای راهنمای طبقات

تابلو های راهنمای دو طرفه

راهنمای طبقات

تابلوهای مسیر

انواع تابلو های ایمنی

هشدار دهنده و راهنمای اصلی

پلاک و تزئینی با ماندگاری بالا و تنوع در طرح

رنگ و ابعاد

سیستم ساین جهت ساختمان های اداری مسکونی پزشکان، محیط های صنعتی و فضاهای تفریحی و گردشگری و مراکز آموزشی

تابلو راهنما ساین اداری

تابلو راهنما ساین مسکونی

تابلو راهنما ساین پزشکان

تابلو راهنما ساین محیط های صنعتی

تابلو راهنما ساین فضاهای تفریحی

تابلو راهنما ساین گردشگری

تابلو راهنما ساین مراکز آموزشی

تابلو راهنما ساین مدارس

تابلو کارمند اداری

تابلو امور مالی

تابلو حسابداری

تابلو مدیریت

تابلو کارگزینی

تابلو مدیر مدرسه

تابلو دفتر مدرسه

تابلو دفتردار

تابلو رئیس هیئت مدیره

تابلو بازرگانی

تابلو تحقیق و توسعه

تابلو کارخانه

تابلو ساخت وتولید

تابلوی مدیریت زنجیره‌ای ملزومات

تابلوی برنامه‌ریزی

تابلوی بازرسی کالا

تابلوی منابع انسانی

تابلو انبار

تابلوی سازمانی

تابلو

تابلو راهنما

تابلوهایی که به وسیله زه T شکل بصورت عمود روی دیوار نصب شده و بصورت یک رو و دو رو می باشند.

در ابعاد 15×20 و15×35 و 20×40 و بصورت آلومنیومی در دو حالت یک طرفه و دو طرفه ارائه می گردد.
این نوع تابلو در مواردی که واحد یا واحدهایی نسبت به مسیر اصلی مراجعین در راهروی فرعی قرار گیرندمورد استفاده قرار می گیرد تا نیاز نباشد مراجعه کنند جهت پیدا کردن مقصد وارد راهرو فرعی شود و روی تابلوهای چسبیده شده به دیوار بخواند.

ادامه مطلب...

تابلوی بزرگ و چند تکه می باشد که در آن اطلاعات طبقات یک ساختمان یا واحدهای یک طبقه یا عناوین داخل یک واحد با قابلیت جابجایی قرار می گیرند.

مشخصات : در ابعاد گوناگون با پلاک های { رده کوچک( 5/3 ×40 و 5/3 ×30) و رده متوسط (5 × 30 و 5×40 و 5×50) و رده بزرگ (10×40 و 10×50) } فقط بصورت آلومنیومی و با قابلیت چاپ تمام رنگی می باشد.
از این نوع تابلوها علاوه بر مشخصات واحدهای داخل ساختمان در ورودی اصلی، جهت معرفی بخشها و عناوینی که داخل هر طبقه یا واحد وجود دارد نیز در ورودی آنها استفاده می گردد و به دلیل استفاده از زه های کشویی آلومنیومی همواره قابلیت جابجایی پلاک هر عنوان بین طبقات و بخشهای داخل هر طبقه وجود دارد.

ادامه مطلب...

تابلو راهنمای بزرگی است به منظور راهنمای مسیر در فضای باز یا در لابی ساختمان و طبقات و همچنین به منظور معرفی یا برند مورد استفاده قرار می گیرد.

در ابعاد تا 3 متر ارتفاع و یک متر عرض بصورت پایه دار یا یک تکه تا روی زمین - دارای اماکن جابجایی عناوین در مدل تخت- با قابلیت چاپ یک تکه در مدل محدب- با فریم آلومنیوم آنالیز شده – پلاک AL و PC و کامپوزیت – بصورت چاپی یا برچسبی.
در زمینه راهنمای مسیر معمولاً برای مواردی استفاده می شود که مقابل ورودی های طبقات ( از آسانسور یاراه پله) یا مقابل ورودی ساختمان دیوار یا فضای خالی مناسبی جهت نصب تابلوهای راهنمای مسیر وجود نداشته باشد.و همچنین در موارد تبلیغاتی از آنها چاپ تصایر یک محصول (مانند اتومبیل) و افزودن متن و مشخصات آنها جهت ایستادن در کنار محصول بکار می رود.

ادامه مطلب...

نوعی تابلو جهت معرفی شخص و سِمت وی می باشد که مقابل دید مراجعین روی میز قرار می دهند.

در ابعاد 5×15 و 5/7×15 و5/7×20 و 10×20 و بصورت AL و گالوانیزه با امکان جابجایی نام و سِمت بصورت جداگانه.
این نوع ساین، نوعی احترام به ارباب رجوع می باشد که باعث سهولت در برقراری ارتباط میان مراجعین و کارکنان می گردد. امکان جابجایی پلاک های نام کارمند و سِمت و جایگاه شغلی وی بصورت جداگانه در زه های آلومنیومی این نوع ساین تعبیه شده و این امکان را به سازمان می دهد تا در صورت جابجایی شخصی از جایگاهی به بخشی دیگر نگرانی در خصوص تولید مجدد ساین نداشته باشد.

ادامه مطلب...

تابلو مستطیلی کشیده ای است که بصورت افقی از سقف به وسیله دو عدد سیم بکسل و گیره های دکوراتیوی کُرُمی و آلومنیومی آویز می گردد.

در ابعاد 15×60 و 15×20 و15×35 و 20×40 و 20×50 آلومینیومی و کامپوزیتی و PVC و یک رو و دو رو بصورت تکی و مولتی دو تا چهارتایی قابل استفاده می باشد.
این نوع ساین بیشترین جلب توجه را نسبت به تابلوهای دیواری و عمود دارد و معمولاً به عنوان سر در ورودی بخش دپارتمان یا واحد و همچنین به منظور مسیر یابی و راهنمایی مراجع در طی مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

تابلوهای معمول که گاها به عنوان پشت دری نیز نامیده می شوند بصورت مستقیم روی دیوار کنار ورودی واحد چسبیده و عناوین دخل واحد روی آن قرار می گیرد .

در ابعاد 25×20 و 15×20 و15×35 و 20×40 و 20×50 بصورت AL و گالوانزه با قابلیت جابجایی پلاک می باشد.
نام تخصصی این نوع تابلو 'سه طرفه' است که دلیل آن قابلیت مشاهده تابلو هم از روبرو و هم از طرفین تابلو می باشد. تابلوهای دیواری بصورت تکی یا چند تایی زیر هم در کنار درب ورودی نصب می گردند و به راحتی امکان جابجایی پلاک ها بدون استفاده از ابزار مقدور می باشد.

ادامه مطلب...

این مقاله مقدمه‌ای است بر طراحی تابلو و چگونگی عملکرد مسیریابی که در آندرباره‌ی طراحی و چاپ ساین برای ایجاد یک سیستم جهت‌یابی دقیق و روشن در محیط‌های بشرساخت چیزهایی خواهید آموخت.

هدایت از مکانی به مکانی دیگر یکی از فعالیت‌های اساسی انسانی و بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره بشر است.کجا هستید؟به کجا می روید؟مردم از اطلاعات و تجارب پیشین خود برای یافتن راه در محیط‌های نا آشنا استفاده می‌کنند.دریافت بشر از محیط‌های نا آشنا و اطلاعات در آن فضای خاص نشان دهنده‌ی تعادل و تمرکز است.چه می بینید؟چرا چنین دیدید؟با اطلاعات بدست آمده چه کردید؟

ادامه مطلب...

ساین محدب با قابلیت قرار دادن کاغذ در آن به مرحله ی تولید و بهره برداری رسید . با استفاده از این نوع ساین می توان هر زمان که احتیاج به تعویض متن آن بود ، روی کاغذ پرینت کرده و براحتی در داخل آن قرار داد . 

همچنین می توان با چاپ روی آلومینیوم و گالوانیزه و PVC تابلوی محدب چاپی و قابل شستشو داشت . 

ادامه عکسها در ادامه مطلب 

ادامه مطلب...

ساین شیشه ای با خلاقیت مهندسین شرکت طراحی و تولید شد ، این نوع ساین که نسل جدید تابلوهای راهنمایی می باشد به دو صورت به محصولات اضافه شد :

1- با قابلیت قرار دادن کاغذ بک لایت : در این نوع ساین شیشه ای از لامپ LED داخلی استفاده شده و پرینت روی کاغذ بک لایت توسط خود مشتری انجام می شود و هر موقع خواست می تواند کاغذ آن را تغییر دهد . نور آن را می توان با باتری و کلید تامین کرد . 

 

2- با حکاکی لیزر : این نوع تابلو را نمیتوان تغییر عنوان داد ، اما بدلیل حکاکی لیزر و پخش نور در آن ، جلوه ی بسیار زیبایی را ایجاد میکند . نور آن را می توان با باتری و کلید تامین کرد . 

ادامه مطلب...

کنتراست رنگ (color contrast)

این مقاله مقدمه‌ای بر رنگ و کنتراست علائم و نسبت کنتراست برای نمایش نوشته روی پس زمینه رنگی بر روی تابلوهای راهنمایی (ساین) می‌باشد و به بررسی رنگ و چگونگی متمایزکردن رنگ در لایه‌های مختلف اطلاعات خواهد پرداخت.

     کنتراست میان پیش زمینه و پس زمینه یکی از مهمترین عوامل آسانی در خواندن است.اگر نوشته‌ی رنگی بر روی پس زمینه‌ی براق مورد استفاده قرار گیرد کنتراست اندک خواهد بود، برای بهینه سازی کنتراست بهتر است نوشته ی سفید بر روی پس زمینه‌های رنگی تیره استفاده شود.

     در طراحی مسیریابی و تابلوهای راهنما، رنگ، عاملی پیوند دهنده برای یکنواخت کردن ساین و محیط است.با این توضیح که اگر تابلوها دقیقا هم رنگ دکوراسیون طراحی و اجرا شوند برای مراجعین جلب توجه نکرده و فضا را یکنواخت می سازند و در مقابل اگر از رنگ‌های با کنتراست بالا نسبت به رنگ قالب دکوراسیون استفاده شود، تابلوها جلب توجه کرده و به شدت در بهبود راهنمایی به مراجعین کمک می‌نماید.

ادامه مطلب...

نگاران ساین چند نمونه محصول پرکاربرد غیر از تابلوهای ساین نیز تولید کرده که در زیر مشاهده می کنید .

ستاره سقفی :

ستاره سقفی

این محصول برای استیشن اطلاعات بیمارستان بقیه الله که در مرکز سالن و بدون دیوار بود ساخته شد . که از هر 4 طرف قابل رویت باشد

ادامه مطلب...

مقدمه:

برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک، ساین یک وسیله مهم تبلیغات وجود یک شرکت می باشد. با این حال، ساین هایی هستند که تنها برای نمایش عمومی نیستند. ساین ها همچنین نقش کمک به ارباب رجوع در شرکت و کمک به کارمندان شرکت در اخطار دادن برای جاهای خطرناک و مکان های ورود ممنوع را دارا می باشند.

این راهنما برای ارایه حقایقی که شما برای ارزیابی و انتخاب ساین برای تجارت خود نیاز دارید طراحی شده است.

ادامه مطلب...

رنگ ها قسمتی از زندگی روزمره ما را تشکیل می دهند. اما تاثیر آن بسیار بیشتر از اضافه کردن تنوع و تحریک قوه بصری انسان ها می باشد. در واقع رنگ ها می توانند بر حالت ما ؛ خوشحالی ما و نیز سلامت ما تاثیر گذار باشند. می پرسید چگونه؟ 4 روش شگفت انگیز که رنگ ها بر زندگی روزمره ما تاثیر می گذارد را در زیر آورده ایم.

ادامه مطلب...

برای اینکه بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشد, ساین باید با شرایط محیط تطابق پیدا کند. ابعاد حروف بایستی با میزان فاصله بیننده با ساین مطابق باشد. هم چنین با در نظر گرفتن بیننده آن تفاوت می کند بطور مثال یک عابر پیاده باشد یا یک راننده.

ادامه مطلب...

شکل یک ساین می تواند انتقال دهنده پیام ساین باشد. شکل ها می توانند یک برند یا مبنی بر طراحی و یا قسمتی از یک قرارداد ساین باشد که برای استاندارد کردن معانی از آن ها استفاده می شوند. طریقه استفاده از اشکال خاص ممکن است در کشور و فرهنگ های مختلف متفاوت باشد.

 

ادامه مطلب...

 

ساین های فرودگاهی و سیستم های مسیر یابی راهنماهایی برای نشان دادن راه به مراجعه کنندگان هستند. از پیدا کردن گیت ها گرفته تا سرویس های بهداشتی, ترانسفر ها و حتی مغازه های فرودگاه.

ادامه مطلب...

قدرت تصاویر:

 یک عکس به تنهایی اطلاعات بسیار زیادی را در مدت زمان کوتاهی به مخاطب می رساند به این علت که ما یک عکس را بطور کامل در مدت زمان بسیار کوتاهی می بینیم و پیغام آن را مشاهده می کنیم در حالیکه شنیدن و خواندن یک مطلب که برای رساندن همان منظور درست شده است زمان بیشتری را برای انتقال همان پیام به مخاطب نیاز دارد.

مطالعات اخیر نشان داد که تصاویر از مارک ها موجب واکنش های عقیدتی هم می شود. دکتر کالورت کشف کردند که زمانی که مردم تصاویر مرتبط با مارک های قوی آی پاد، هارلی دیویدسون، فراری ، و... را می دیدند،  درمغز خود همان الگوهای دقیق مانند زمانی که آنها تصاویر مذهبی مشاهده شده می کنند ثبت می کنند.  

ادامه مطلب...

کاری کنید که علامت تجاری شما با این راهنمایی های اثبات شده بدرخشد.

 

هدف از تبلیغات افزایش آگاهی عمومی از شما می باشد. چه راهی بهتر از طراحی علامت های خوب به نظر شما می رسد؟

بسیاری از علائم تجاری متناسب و با طراحی خوب می باشند. در بیان دیگر کاملا قابل پیش بینی شدن و حتی به صورت موثر و مثبت نامرئی هستند!

ادامه مطلب...